Najczęściej zadawane pytania

 

Rejestracja

1. Czy koniecznie jest posiadanie własnego konta?

Tak, posiadanie konta jest niezbędne. Dzięki niemu Klient ma możliwość złożenia zamówienia, sprawdzenia statusu przesyłki oraz przypomnienia produktów, które były zamawiane podczas ostatnich zakupów.

2. Czy mogę dokonać zmian lub uzupełnienia danych adresowych, które zostały podane podczas rejestracji?

Dane wprowadzone przy rejestracji można uzupełniać lub modyfikować:

• Przed zakupem – zawsze

• Po zakupie – do momentu wysłania przesyłki – W takiej sytuacji prosimy o pilny kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

Logowanie

 

1. W jaki sposób mogę się zalogować?

Logowanie jest możliwe poprzez wpisanie w odpowiednie pola swojego indywidualnego identyfikatora i hasła. Pole to jest dostępne po wejściu na stronę

https://e-marku.pl/

2. Co powinienem zrobić, gdy zapomniałem hasła?

W przypadku zapomnienia hasła prosimy o kliknięcie w „zapomniałem hasła” (zaraz obok pola logowania). Wówczas zostanie przesłana wiadomość na mail podany podczas rejestracji, w celu ustawienia nowego hasła. W razie problemów prosimy o kontakt.

 

Zamówienia

 

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Aby dokonać zamówienia w sklepie internetowym wystarczy:

• Zalogować się do sklepu.

• Dodać do koszyka wybrane produkty.

• Podać dane do wysyłki.

• Wybrać sposób dostawy.

• Wybrać formę płatności.

• Potwierdzić zamówienie.

2. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Tak, każdy Klient ma możliwość wycofania zamówienia do momentu wysyłki. Prosimy o natychmiastowe poinformowanie sklepu o decyzji wycofania zamówienia.

3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia zależy od dostępności produktów. Produkty dostępne w magazynie i/lub przesyłki pobraniowe oraz o odroczonej formie płatności wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku przedpłaty za pośrednictwem systemu płatności PayU, wysyłki będą realizowane zaraz po zaksięgowaniu płatności. W razie niedostępności produktu, czas ustalany jest indywidualnie.

4. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Tak, do momentu wysłania przesyłki jest możliwość modyfikacji zamówienia, w takiej sytuacji prosimy o pilny kontakt telefoniczny bądź mailowy.

5. Nie otrzymałem wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia – co powinienem zrobić?

Wiadomości potwierdzające przyjęcie zamówienia wysyłane są automatycznie. Zalecamy sprawdzenie folderu spam. Gdyby okazało się, że maila nie ma we wskazanym miejscu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

6. Do kogo mam się zwrócić, jeśli mam problem z moim zamówieniem?

W przypadku napotkanych problemów podczas składania zamówienia prosimy o kontakt na adres: e-sklep@marku.pl lub numer telefonu: 34 367 00 12

7. Kto może złożyć zamówienie w sklepie internetowym?

Sklep internetowy dedykowany jest wyłącznie osobom fizycznym lub prawnym prowadzącym działalność gospodarczą dokonującym zakupu w celu związanym z prowadzoną działalnością.

 

Wysyłka i dostawa

 

1. Czy mogę odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?

Tak, jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 w siedzibie firmy, która znajduje się w Częstochowie, ul. Loretańska 31.

2. Jakie są koszty dostawy przesyłki?

Koszt dostawy zamówienia jest uzależniony od jego wartości: - Zamówienia o wartości mniejszej niż 250 zł: koszt dostawy wynosi 15 zł brutto; - Zamówienia powyżej 250 zł: DOSTAWA GRATIS! (Nie dotyczy zamówień na produkty lecznicze).

3. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Tak, realizujemy zamówienia z dostawą za granicę kraju. Aby uzyskać więcej informacji odnośnie kosztów wysyłki, prosimy o kontakt na adres e-sklep@marku.pl lub numer telefonu: 34 367 00 12

4. Jaka firma kurierska dostarcza przesyłki?

Przewoźnikiem dostarczającym nasze przesyłki jest DHL. Produkty lecznicze wysyłamy za pośrednictwem firmy Poltraf.

 

Płatności

 

1. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Składając zamówienie w naszym sklepie, umożliwiamy Ci cztery warianty płatności: - Szybkie płatności PayU - Płatność u kuriera (pobranie) - Płatność odroczona – realizacja zamówienia możliwa wyłącznie po pozytywnej weryfikacji Klienta na podstawie danych zawartych w formularzu rejestracyjnym. - Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy MARKU DENTAL sp. z o.o. sp.k. ul. Loretańska 3142-226 Częstochowa Numer konta do wpłat: 51 1050 1142 1000 0090 3110 8047 (ING BANK ŚLĄSKI S.A.)

2. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Wpłaty możesz dokonać na rachunek bankowy: 51 1050 1142 1000 0090 3110 8047 (ING BANK ŚLĄSKI S.A.)

3. Co mam zrobić jeśli wybrałem płatność on-line a nie dokonałem wpłaty? 

Wpłaty możesz dokonać na rachunek bankowy: 51 1050 1142 1000 0090 3110 8047 (ING BANK ŚLĄSKI S.A.). W razie problemów, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Zwroty i wymiana

 

1. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot środków jest wykonywany do 14 dni od uznania jego zasadności.

2. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Środki są zwracane na rachunek bankowy wskazany w Formularzu Odstąpienia.

3. Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie, nie przyjmujemy zwrotów nadanych w formie przesyłki pobraniowej.

4. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Tak, klient może dokonać zwrotu towaru w terminie 14 dni od daty zakupu, z wyjątkiem towaru "na zamówienie". Zwracany towar musi być nowy, kompletny, bez oznak użycia i w oryginalnym opakowaniu.

5. Czy produkt zakupiony w sklepie internetowym mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?

Tak, zwrotu można dokonać także w sklepie stacjonarnym.

Reklamacja

 

1. Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?  

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem należy sporządzić protokół reklamacyjny w obecności kuriera, który jest jedyną podstawą do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji prosimy od niezwłoczny kontakt na adres e-sklep@marku.pl lub numer telefonu: 34 367 00 12.  

2. Czy w sklepie stacjonarnym mogę reklamować zakupiony produkt?

Tak.

Asortyment

 

 1. Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Tak, wszystkie wyświetlone produkty w sklepie internetowym są dostępne w naszym asortymencie. Jeśli przy produkcie widnieje informacja, że produkt jest niedostępny, oznacza to, że chwilowo nie posiadamy go w naszym magazynie. Jeśli będzie na niego zapotrzebowanie, sprowadzimy go dla Ciebie najszybciej jak to możliwie.

2. Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w ofercie Państwa sklepu?

Tak, aby móc zamówić produkt, którego nie mamy w ofercie bardzo prosimy o kontakt.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel